Tulos Markkinointi ja Mainonta -lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa parani edellisvuodesta huikeat 43 sijaa.
Suomalaiset arvioivat Sokos Hotelsin sekä parhaaksi hotelli- että parhaaksi palvelualan brändiksi Markkinointi ja Mainonta -lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa. Viime vuodesta nousua oli huikeat 43 sijaa, Sokos Hotels sijoittui heti Marimekon kantaan sijalle 66.
Tutkimus laittoi brändit järjestykseen niiden suomalaisten keskuudessa nauttiman arvostuksen mukaan.
”Olemme todella iloisia tästä hienosta noususta. Pitkäjänteinen panostus palvelun kehittämiseen ja uudistumiseen kantaa hedelmää. Vuonna 2018 julkistimme missiomme Onnellistamisen, ja onkin hienoa huomata, että olemme onnistuneet onnellistamaan asiakkaamme. Kiitos tästä kuuluu erityisesti huikealle henkilökunnallemme, joka onnellistaa asiakkaitamme hotelleissa joka päivä.” markkinointijohtaja Outi Vitie iloitsee.
S-ryhmän brändit menestyivät tutkimuksessa myös laajemmin erinomaisesti. Kymmenen kärkeen nousi S-Etukortti sijalle 9, ja myös monet muut S-ryhmän brändit arvostettiin oman alansa arvostetuimmiksi.